Tuesday, October 26, 2010

perginya seekor peramal bola sepak

Okay,kalau ade seseorang sebut PAUL,mesti orang akan cakap, "ouh,,Paul the octopus tu ye",,walhal seseorang tuh baru nak bergosip pasal Paul si bos atau Paul si jirannya..Oke,nvm..Yes,saya bukan nak citer pasal jiran/kawan/lecturer/bos yang bernama Paul,tapi pasal Paul the octopus..yes,octopus..Tipu la kalau kata tak kenal (padahal ramai je yang tak kenal,contoh mak aku,kalau tanya dye,confirm dye bantai cakap Paul tapir belakang umah kami)..


saat kegemilangan seekor Paul


Yeah,as stated above,"perginya seekor peramal bola sepak",aku nak bagitau kat sini yang Paul dah mam...eh,,mati...yeah,MATI ye kawankawan..erm,,dah ajal kan nak wat camne..Agaknya ni mesti sebab penyokong yang tak puas ati tuh letak racun dalam akuarium si sotong tuh,pastu sotong tuh sedut racun tuh,pastu sotong tuh pon K.O..(oke,ni rekaan saje)..

Actually aku sengaja tak sengaja pandang tv kat cc masa teman kawan aku,pastu ternampak la berita sal si Paul ni dah meninggal dunia..ish..ish..ish...Maka hilanglah seekor peramal yang berjaya dalam arena bola sepak..Takpetakpe,untuk World Cup akan datang aku bagi ayam aku plak ramal eah..haha.(chit,citer pasal kematian,mana bole ketawe,,pangpang->efek bunyi pelempang).

Tapi an,ape ea dyeorang wat kat bangkai si Paul tuh?Diawet ke pastu letak kat muzium?Bakar pastu buang abu kat laut ke?Atau tanam je ke,pastu wat kubu?..Kalau tanya aku la kan,,erm,bakar pon sodap,,pastu cicah air asam,makan dengan nasi...Takpun  buat masak lomak cili api,,perghh,meleleh...!Bak sini la Paul tuh,bagi kat aku..



Paul,u look delicious,nyummy.!Paulicious

No comments:

Post a Comment

Jemput Komen: