Wednesday, November 10, 2010

AKHIRNYA penantian itu terhenti jua..

Yay.!Arini aku gembira sangat amat terlalu.!!Maksud aku,akhirnya aku dapat jugak mende yang aku tunggu nih...Aku dapat mende nih lebih kurang pukul 12 tadi,masa tuh tengah lipat kain,banyak kain,sebab adik beradik,eh?!terlebih detail dah nih...Oke,aku dapat mende tuh pas pakcik posmen jerit "POSTOR.!POSTOR.!!",eh pembetulan,dye jeritkan hon motorsikal dye "PON,PON"..Rupanya ada satu bungkusan berat yang dibungkus atau diletak dalam pos xpress punya envelope..hehehehe...Berbunga bunga hati aku mencapai bungkusan itu...


Lantas aku berlarilari menuju ke bilik,dengan rakus aku mengeronyok sampul tersebut,lalu kubuka,dan kutemui.....




tada.!

Ianya sebuah buku contengconteng..ahakz u olz.!Suka tau..siyes comel jalan cerita dye.!I loike.!hahahahahahah...Haaa,,yang ini aku punya,takboleh pinjam,kalau nak sila la pergi order sendiri kat sini:


Kalau korang beli sure pakwe/makwe, mak/abah, adik/kakak/abang, jiran, kawankawan anda jeles.!Dengan rekaan yang menarik,lukisan yang cute,sure punya lah.!Saya dah ada.Anda bila lagi?!

tips tak guna:buku ini boleh dijadikan sebagai penghibur anda tatkala anda boring dengar lecturer anda lecture sebab buku ni tak macam komik,boleh jadi macam buku rujukan olok olok..(oke,siyesly,jangan buat ini,im just kidding peeps.!)

No comments:

Post a Comment

peninggal komen: