Wednesday, November 10, 2010

bab 1:Keperibadian Ain Najlaa

Entri boleh bikin panas je..Belajar pasal aku la kunun..Hey.!Suka hati la,ini blog saya,saya bebas nak post apa apa..Oke disebabkan aku tak ngantok lagi,chih.!Padahal mata da minta ditutup,tapi atas sebab keberatan hati dan semangat satu malaysia,satu blogger,aku nekad nak teruskan penulisan aku nih...


Ain Najlaa


Okay biarpun aku bukan seorang yang popular,yang mungkin takde sorang pun nak amik tau pasal hidup aku dan diri aku,aku tetap nak tulis perkara perkara yang kauorang perlu tahu pasal aku..Ape salahnya,sekali sekala nak gak merasa macam artis,orang tulis pasal kita.(cheh padahal diri sendiri yang tulis.)..Arghhh persetankan.!Aku nak tulis gak walau mungkin ada yang mencaci cela.Lumrah manusia..Hohohhohoho.(apa motif ketawa)
  1. Aku seorang yang baik(LMAO)
  2. Aku baik(LOL)
  3. Kalau aku diam tibatiba,maksudnya aku marah/kecewa/terasa
  4. Aku suka buat lawak
  5. Aku takut jalan depan laki(serious ni)
  6. Aku takut bila orang minta num masa chatting sebab aku takut aku bukan la orang yang dia expect
  7. Aku tak pernah berpasangan(atau bahasa budak->kapel)
  8. Aku tegas dengan keputusan aku,tapi cepat terpengaruh
  9. Aku jarang dapat terus mesra alam dengan orang baru kenal
  10. (dari 9),lebihlebih lagi kalau dye laki
  11. Aku selalu ada perasaan aneh kalau aku jalan depan laki dyeorang kutuk aku
  12. Aku suka buat benda last minute
  13. Aku suka menyonteng
  14. Aku tak selesa kalau cakap sambil pandang mata aku
  15. Pelupa
Fuhh,banyak lagi kot..Tapi memang tak lah nak list kan semua..hahaha..Tu yang basic je tuh..hehehehhe..Wahh,seronotnya perasaan cam artis ni..lalalalalalla...

No comments:

Post a Comment

peninggal komen: