Wednesday, November 10, 2010

masalah AKU

Aku kecawa tol la dengan diri aku sendiri..Sebab idea nak post mendemende menarik mesti datang time aku tak ready..Yang selalu kena idea menjelma time aku dalam kereta otw nak pi somewhere, mencurahcurah idea,bagai coklat yang mencurahcurah ke ladang gandum,puff(sound effect),jadilah koko crunch.!Tapi pas balik rumah,on laptop,log in blogger,puff(sound effect lagi),hilang idea aku yang mencurahcurah tuh...


senangsenang buat cam mamat nih,takpayah dipinta,ada saje ide


Tapi time aku bosan takde mende nak buat takdelah pulak lampu atas kepala muncul (ikon idea)...XERAMM.!!Walhal time tuh takde ape pun nak buat dalam FB sebab tengok notification (0),nak main approve kawan pun friend request (0),msg takyah cakap lah messages (0)...


Aku pelik tul la cara otak aku operate,,memang sengaja tau cari masa tak sesuai untuk pop out the ideas untuk ceritas menarik..menci.!!Arghhh...


Okey,post nih macam saje je nak menunjukkan aku cari alasan sebab apa selalu lambat/lama baru nak update...TAK LAH,mana ada nih alasan...erghh,okay,aku mengaku,memang pun ini alasan.!arghhh,,!(tibatiba tension)

No comments:

Post a Comment

Jemput Komen: