Friday, November 12, 2010

mengerikan.!!

Tu dia.....Entri mesti nak kasi saspen..Ala bende yang aku post ni mungkin tak menyaspenkan korang,tapi amat mengerikan bagi aku...Aku paling takut mende nih..Tapi dalam ketakutan tuh masih takde kesedaran untuk mengelakkannya..Aku sangat down sekarang..Pada sapa mahu mengadu?(Cheh.!padahal dah post ni kira mengadu la kan,gedik nyer.!)..

gemuk kaki pendek yang comel

Apa yang membuatkan saya menjadi mengerikan (bukan saya mengerikan,tapi saya ngeri), adalah masalah ke debab an.!Arggghh.!!Baru aritu aku perasan yang aku semakin meningkat berat badan lepas rasa yang seluar aku makin mengetat di bahagian pinggang.!!Cheh.selama ni tandatanda punya la banyak muncul,lagi mau kata baru perasan.!Oke,that's not the point...The point is i'm getting fatter,chubbier...NIGHTMARISH.!

Masalah utama sekarang ni ialah,walaupun aku tau berat badan aku dan pengembangan badan aku semakin meningkat,perasaan aku terhadap makanan tak pernah pudar,walau seinci.!Aku ni kan food lover..Dan aku adalah pencinta yang setia...Jadi walau macam mana pun aku kata TAK NAK,aku tak boleh elak jugak nak melahap nikmat duniawi tu..

bahagia.!!

Arghhh,,nafsu makan yang memudaratkan..Tapi syukur juga la daripada takde nafsu makan,lantas daripada seorang yang berbadan sihat menjadi anorexia...Lagi nightmare..Bagai rangka hidup.!Tapi still kena jaga pemakanan Ain.!Insyaallah,satu hari nanti akan ku elak makanan memudaratkan itu....Tapi bilakah?Bilakah mahu menjalani gaya hidup sihat?

bolehkah jadi se HOT ini walaupun anarox?

Dulu aku pernah menjalani gaya hidup sihat ni..Maksud aku bukan dari segi pemakanan...(Arghh,sekali lagi.!Food lover punyer pasal). Aku penah la amalkan aerobic..LMOA..Ain penah senamrobik?!Oh gosh.!Yela time tuh dapat CD free,sebab beli susu ANLENE tak silap..Senamrobik 45 minit kut..hahahhaha..Time tuh setiap ari aku wat..Perghh,memang memberi kesan la..Tak lama,pastu aku dah stop aerobic sebab CD tuh bercalar dan rosak..Setiap kali pasang mesti tersekat,pastu keluar gambar yang scratch tuh..hahahahahha...

No comments:

Post a Comment

Jemput Komen: