Monday, November 29, 2010

slurpee pun kalah

Lepas je aku abes bayar yuran pengajian aku,ibu suh singgah 7e,suh beli kudap kudap ke minuman ke untuk si budak yang mengikut sekali.Si budak tuh nak slurpee.Aku pun beli la untuk si budak tu slurpee cukupcukup je untuk dye sebab aku tanya ibu nak ape ape tak,ibu jawab tak nak ape ape.Pas bayar masuk kete kami pun bergerak pulang ke home sweet sour home.


Oke cerita belum abes,sebab belum cerita kenapa slurpee pun kalah.Jadi otw pulang ke home sweet sour home,si budak ni pelawa la si baby setahun 7bulan air slurpee dye.Si baby ni sangat la suka slurpee sampai taknak lepaskan slurpee tuh.Maka,si budak ni pun meronta ronta la nak slurpee dye balek,tapi tak dipedulikan oleh si baby.Tuh la lupa si baby da besar gigi hampir penuh dan selera makin meningkat.Lupa nak beli untuk si baby.Ish ish ish.


hadap la kau,takpayah rebut rebut


Maka berlanjutan la kedegilan si baby untuk lepaskan slurpee dan kemerontaan si budak supaya dapat slurpee dye balek.Bermacam caralah aku dan ibu guna nak dapatkan balek slurpee tuh supaya si budak tak meronta dan bising bising.
Last last ibu guna satu taktik berkesan,berupaya dapatkan balik slurpee si budak.Nak tau cara tuh?!


inilah si baby


Jeng jeng jeng (cheh.!),ianya adalah SUSU IBU.hahahahhahaha.Akhirnya si baby tewas juga bila ibu sebut "nak susu tak?",hahahahha.Apedaa tak tahan godaan.Tuh la kata,slurpee pun kalah dengan susu ibu.hahahahha..Tu la,kau bagi la susu lembu cap POWER,HEBAT,GENIUS harga mahal setin,tapi tetap tak boleh lawan susu ibu.hehe..


kalah la kau.

No comments:

Post a Comment

Jemput Komen: