Friday, December 17, 2010

buta ke rabun?

Kenapa??Kenapa selama ni aku tak perasan mende yang ada kat depan aku?Depan aku,depan aku,depan aku.Stop echoing.Sumpah mende tuh depan aku je tapi selama ni aku tak sedar pon.Sadis kan aku?Buta ke rabun aku ni?


Padahal selama ni mende tuh selalu disamping aku,dekat dengan aku.Tapi kenapa aku tak nampak mende yang jelas tuh. T_T.Aku kecewa dengan diri aku. huuuu~~


Oke,tuh sekadar monolog dalaman je yang baru aku alami beberapa jam yang lalu.Betapa baghal nyer aku tak nampak benda yang ada depan aku.Tapi,kenapa mula mula cerita dah nak emo.hahhaahahahaha..Rilek rilek suda.Ni bukan nye nak cerita pasal hati dan perasaan ke hape ke.Ni cuma nak cerita pasal ni:


kenape dengan ini?

Baru aku perasan.!!Hahahahahah.Yang selama ni tudung aku sama ngan baju aku.Coraknya.see,see?Hahahahahahaha.Kenapa baru sekarang aku perasan.Memang buta dan rabun betul aku ni bila bukak lemari aku sampai tak perasan benda itu.Padahal benda itu sudah bersama selama hampir setengah tahun.Haha.

excited tibe tibe bila dah perasan -.-"

Tuh je yang aku nak share.Hahahahaha.Dasar perempuan,benda sekecil ni pon nak tulis.hahahahah..Sukati aku la.!

No comments:

Post a Comment

peninggal komen: