Thursday, December 16, 2010

me:reality VS fantasy

Cheh.Entri nak gempak.hahahahha.Sebenarnya apa yang aku nak tulis ni bukan gempak pon.Sebab menurut beberapa blogger terkenal,untuk attract ramai pembaca/visitor ke blog kita,entri mesti gempak,biarpun isi tak gempak.Oke yang bahagian isi tuh aku yang tambah sendiri,blogger popular tak cakap pun camtu.muehehehe.Oke,tuh baru mukadimah.Ini pengisian yang sebenar.Start.!


Takdelah,aku cuma nak kongsi ngan korang pasal life aku la kan. Tunggu.! Jangan keluar dari blog ini dulu hanya kerana awak menyampah,baca la dulu..Ala,alang alang da masuk,baca la sampai abis dulu ye. ;) ..Gedik gila buat kenyit kenyit mata.hahahaha.Bukan apa,aku cuma nak tulis,aku kat dalam alam siber(fantasi yang tak berapa fantasi) dan aku kat alam nyata memang berlainan.


Kalau aku kat alam fantasi,memang ade je lah orang nak mintak nombor (selalunya lelaki tak pernah pulak pompuan mintak,kecuali kawan) la berbagai la,say hi la kat aku ni.Kalau chat tuh,last kali mesti selit,ada nombor tak?Ingat aku ni agen sport toto ke nak nombor berbagai.Tapi selalunya aku akan tolak secara jenaka la.Bukan gedik nak jual mahal ke apa,tapi aku sedar diri.Aku lagi suka berkenalan dengan rapat secara realiti,bukan dalam telefon ke berbagai.Sebab semua mende tuh boleh tipu dan tertipu.


Semua menda ni memang opposite gile dengan real life aku.Aku di alam nyata ni,jangankan nak mintak nombor, orang tak dikenali nak cakap hi! tibe tibe bila lalu sebelah pun jarang sekali.hahahahahha.Yang selalu dapat hi! adalah kawan yang jalan sebelah aku.
split personality.lebih kurang la dengan aku.

Jadi betapa kontra nya kehidupan ain di alam siber dan ain di dunia nyata.Taktau la pulak kalau aku di alam siber sangat berbeza dengan aku di dunia nyata.Oke,berbeza kot.!hehe.


Wah,bajet macam split identity la kot.!Identiti yang berbeza dalam dua alam yang berbeza.hahhahaha.


Oke la.tak nak cakap panjang panjang pasal aku.daaa~~~

No comments:

Post a Comment

peninggal komen: