Tuesday, December 7, 2010

pertama kali dalam hidup KOT.!

Assalamualaikum dan salam satu blogspot buat readers yang terdiri dari followers,mahupun rakan rakan blogwalking.!Oke,kita setat dengan semua orang.Aku percaya dan amat yakin 1000% yang semua orang ada saat saat pertama kali dalam hidup.Yelah,takkan keluar keluar dari perut emak dah pakai baju,mesti ada saat pertama kali pakai baju dalam hidup kan.Tak pun takkan hidup di muka bumi ni memang dah pandai bawak kereta,mesti ada saat pertama kali belajar bawa kereta.Oke oke,sudah dengan contoh yang banyak.


maafkan kualiti hp cikai 2.0mp


Disini aku ingin announce kan yang buat kali pertamanya dalam hidup aku,semalam aku tengok wayang.!Eh eh,tak abes lagi...WAYANG 3D,3D,3D..stop that annoying echoing.!Yeah.!Akhirnya saat saat yang aku impikan dah tercapai jua,boleh potong itu dalam wish list.Cuma nak melancong ke ISS macam Dr SMS je tak tercapai lagi,cewah.!Tak mampu....


Semalam aku dan ex classmate,si mak ngah (nama timangan yang sweet n sour) bercadang outing habiskan masa ala muda mudi menontong movie..teng teng teng..jangan jeles bagi yang berkenaan,aku tengok cerita RAPUNZEL uh.!First, cerita ni best sebab takpayah tengok spesies annoying couple yang berpelukan/bersandaran bahu/bergeselan sesama sendiri..Yang ada cuma budak budak dan mak budak bersandaran atas bahu bapak budak.Kalau ada pun couple,tak sempat nak bergeselan sebab sayang tiket mahal dan takut terlepas scene menarik memandangkan ianya 3D.muehehehe.


cool nya.Nanti nak beli kacamata itu.

O.o tudung pun serabut sebab tak reti duduk diam
Overall,oke la,memandangkan ianya 3D,dan first time aku tengok sesuatu movie yang 3D.Jadi keterujaan tuh 80% disumbangkan oleh faktor 3D.Oh yeah.!

No comments:

Post a Comment

peninggal komen: