Saturday, February 26, 2011

hantu tepung gomak

Assalamualaikum. Entry pendek. Berdasarkan pemerhatian aku, kenapa hantu hantu kat Mesia ni mesti hantu jenis tepung gomak. Hantu tepek bedak sejuk. Tak paham aku, kalau part hantu betina mesti rambut tak terurus pastu muka kalah hantu JU-ON. Putih amat macam pakai pencuci muka Temulawak.


takde kaitan,tapi rancangan febret.saja nak bagitau,okefine.


Tak boleh ke buat buat normal macam Hantu Kak Limah? Kan seram jugak tengok muka dye tuh. Huhuhuhuhu.


kak limah yang gemarkan lagu rakyat enjet enjet semut


Tengok Kak Limah siap berkain batik dan berbaju kurung kedah jek sempoi tak yah kecoh kecoh cari baju putih kusam rabik, still memberi kesan dihati..

No comments:

Post a Comment

peninggal komen: