Monday, June 27, 2011

harapan

Assalamualaikum w.b.t.


Harapan aku cuma


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

aku tak tulis sesuatu yang bila aku baca balik 10, 20 tahun akan datang akan membuatkan aku mengeluarkan ayat dan melakukan perbuatan seperti;




"YA ALLAH!!APA YANG KAU TULIS NI AIN!!"




atau


"WHY I WROTE THESE CRAPS?!"


atau


"MALUNYER AKUH!!"


atau


.....berdarah mata tengok entries sendiri.....




atau



tutup account blogger




Jadi, untuk itu, aku harap korang dapat bersabar dengan aku yang jarang update ni sebab aku nak hasilkan sesuatu yang insyaAllah takkan buat aku malu nak baca semula pada masa akan datang. Biar lambat, asal berkualiti. Trimas atas kerjasama dan kesabaran korang sebab tak unfollow aku.. Trimas trimas trimas!!!



3 comments:

  1. haha, jangan risau ah. aku tak unfollow sepanjang zaman. hehe
    penyokong setia ni weh. bege bab dapat? haha ;p

    ReplyDelete
  2. takkan unfollow..siap masuk bloglist lagi..hahaha

    ReplyDelete
  3. @pateh-hahahahah..thx2,,aku pun penyokong setia kau lah!haha

    @sbk-haha,,thx beb...terharu~~~

    love korang lah!

    ReplyDelete

peninggal komen: