Tuesday, August 16, 2011

'Tuang' puasa

Assalamualaikum w.b.t. Tuang atau nama lebih dikenali sebagai ponteng. Aku bukan nak gebang mende sangat pasal tuang puasa ni, cuma nak pesan;


kepada yang diberi pelepasan sah untuk tidak meneruskan berpuasa, agak-agak lah untuk men'cover' diri anda.


Janganlah sampai kantoi tak puasa sebab kawan tegur ada biji lada lekat celah gigi, atau bibir berminyak lain macam sangat. Muka pun janganlah segar sangat. Janganlah mentang-mentang dapat cuti menunjuk sangat awak tu tak puasa.






Takde sape yang nak tahu awak tak puasa, okey..


Ok, ini peringatan untuk diri sendiri, takda kene mengena dengan orang lain.


selamat menyambut Nuzul Quran...

2 comments:

  1. kalau buat muke cmni xpe ke yon?
    -_______________________-"
    xkantoi kn??

    ReplyDelete
  2. haha...muke kure2 ko an..aku rase org xcam kut kut...

    ReplyDelete

peninggal komen: