Friday, November 4, 2011

klise

"Baguslah si Sham Kamikaze tu dah berubah ke arah kebaikan. Aku tengok ramai dah artis Malaysia ni yang dah berubah, ramai yang dah pakai tudung, yang jadi pendakwah apatah lagi." kata Pak Abbas.


"Tu lah, sekurang-kurangnya dapatlah jadi idola pada budak remaja zaman sekarang ni." sampuk Cik Din Peot.


"Yelah din, apapun, jadi tak kita malam ni?"tanya Pak Abbas.


"Jadi sangatlah. Aku ada jumpa port baru, dengarnya kat pekan seberang ada bukak pusat dangdut baru, segar-segar lagi perempuannya.Hakhakhak."jawab Cik Din Peot.


"Elok sangatlah tu,hakhakhak."sambung Pak Abbas diselangi hilai tawa mereka berdua.


End.

No comments:

Post a Comment

peninggal komen: