Saturday, August 21, 2010

saat-saat ini...

Okeh...sebenarnya mende yang aku nak tulis untuk my first baby bukanlah sedramatis seperti dramatis drama tempatan yang sering menghiasi kaca tivi siaran radio televisyen malaysia (RTM) seperti  aida aris mahupun sofea jane,ataupun sedramatis seperti entri di atas...


inilah dramatis aida aris




sebenarnye aku nak menunjukkan betapa aku gembira sebab akhirnya aku berjaya post sesuatu dalam blog.. okay,,fine,,aku tau bende nih common sangat and aku mengerti kalau takde sesape nak bace post nih..ataupun nak jadi follower akuh,,but im still new to this blogger world kan,heheheh...okay,,fine....lastly,thanks kalau ade sesape baca mahupun terbaca dengan tidak sengaja(walhal sudah ade perkataan ter)....


OH YEAHH..!!! THIS IS THE MOMENTS(inilah saat-saat nya)

No comments:

Post a Comment

Jemput Komen: