Wednesday, October 27, 2010

anda akan BENGANG kalau...

Oke,nak cerita pasal bengang..Jap,nak pasang lagu Bengang-Akim sambil layan poster dye..kacak.!hahaha..Bila la dapat jumpa dye..Dye berlakon iklan cornetto best ooo...erk,lain macam je ni,macam  lari tajuk jek..Ni yang bengang + bangang ni boleh lari tajuk.!Concentrate ain.!Oke back to business,arghhh,lari tajuk lagi,bukan nak cakap pasal business,nak cakap pasal BENGANG.!BENGANG.!B.E.N.G.A.N.G.!Oke,chillax....and enjoy.!

anda akan BENGANG kalau:

Anda tengah tengok tv,kira tengah layan cerita best tangkap leleh ah ni,,pastu datang la makhluk Allah ni,amik remote control,pastu dengan selamba dan tak bersalah atau rasa bersalah,alih siaran tuh,tengok WWF or kartun or cerita Hollywood entah zaman bila...Arggghh!!!memang bengang.!Rasa macam nak *tet* *tet* (perkataan di sensor sebab mengandungi unsur keganasan)..Percayalah,apa yang aku tulis tuh adalah berdasarkan pengalaman..DAN benda ni bukan boleh bawak mainmain sebab dah jadi tahap kebengangan yang melampau sebab rebut siaran,alah yang kes akak tak sengaja lepaskan kaca kat adik dye sebab channel tivo,pastu adek dye parah pastu meninggal.huhu~~

Anda tengah beria bercerita bagai nak rak sampai berliter liter air liur habis siap dengan gaya tangan tak cukup ngan tuh kaki skali,pastu anda stop,tanya kawan anda,tunggu respon dye,pastu kawan anda cakap "erk,ulang balek,terberangan plak tadi."...erkk.??WHAT THE HELL.!Oke aku pasti semua orang penah alami ni kan..kan..kan..?hehehe...Well,aku nak confess yang aku pun selalu gak terlepas dengar apa yang kawan aku citer,pastu suh dye ulang balek..Dan dye macam..What the hell,nak suh ulang.!Ulang tak dapat,pelempang jawa ada.!..Sebenarnya takde la dye cakap camtu depan aku,cuma dari reaksi muka tu pun da tau..Hahahahaha...Dan selalu nye dyeorang akan cakap "Erk,takpelah,lupakan apa yang aku cerita tadi,kau bukan dengar pun"...hahahahahahahaha..!

Anda tanya soalan dengan ramah dekat kawan anda di waktu pagi sebelum pergi kelas,memang ramah siap dengan senyuman manis semanis susu pekat F&N ..Pastu kawan anda dengan tak tengok anda,takda reaksi muka,pastu just angguk/geleng..erk(kerut dahi)..Huaaa,,rasa cam nak nangis je pastu lari lari anak keliling blok...Rasa cam terpinggir..Yelah tau la baru bangun pagi,naknak pagi Isnin,mood nak tidur + cuti lagi,feel shitty,,tapi,,tapi,,layanlah saya ni.!Well,ini pun aku selalu kena dan bengang la sekejap,pastu kawan tuh beli keropok,ajak aku makan skali,trus hilang rasa bengang tuh..lalalalalalalala...

Anda buat lawak yang kira perah otak la nak hasilkan lawak nih..Semua kawan anda ketawa bergulingguling,anda ingat anda cambest,,pastu ada salah sorang kawan anda ni tak ketawa langsung,,LANGSUNG.!Siap meng anjing lagi,"HA,HA..Lawak nye"(dengan nada menyindir)...Pang->efek bunyi petir...Apekah.?!Perghh,memang tak menghargai langsung bakat saya..Yela mungkin dye moody kut,tuh yang cakap cam tuh..Tapi..tapi...Mummy.!!...

Oke sebenarnya banyak lagi kut perasaan bengang yang nak dikongsi,tapi sebab tak sarap lagi otak stuck...ermm,alasan la kau gemok.!Oke nak pegi cafe,nak sarap..Bye(sambil buat muka kucing charming cute ala ala SNSD,,haa,haa,sape yang baca ni mesti bengang rasa nak bagi pelempang jek,ain=SNSD?!what the fish.!)

muka kucing.!


No comments:

Post a Comment

Jemput Komen: