Thursday, December 30, 2010

janin janan janun

Oke hari ni bukan nak belajar abjad ke ape he.Takde,tadi aku boring boring kelas habis awal dah takde lepas tuh,jadi aku decide nak pi tengok wayang ngan Nana.Jadi kami pon ke GSC untuk menonton JANIN.Mule mule excited gila la nak tengok cerita hantu oooo.Dua sahabat yang sinonim dengan penakut,oke,mostly aku,tengok cerita hantu ooo..Ni kali kedua aku tengok wayang cerita hantu. Peewit peewit,berani gile aku.!


muka aku tido lambat lagi seram ah wei.!!!


Dengan skrin yang besar dan audio yang kuat anda memang tak dapatlah nak sorok kegelisahan dan keperanjatan anda serta tak dapat nak kaver macam anda tuh berani sangat la,bila keluar muka hantu dengan musik seram tibe tibe,tak dapat lari dengan muka terkejut plus tersentak.!Oh,lupa nak bagitau.Excited pergi hari rabu sebab dapat half price.!peewit peewit.!


So,sesudah masuk ke dewan wayang(pfffft),maksud aku panggung,memang harapan agar dapat tengok cerita yang super seram la sebab kononnya aku sedia hadapi saat saat ke tandas keseorangan atas pukul 12 selepas menonton JANIN.Tapi,hampeh,takde la seram sangat pon seram lagi Jangan Pandang Belakang Congkak(wadehel).tsk tsk.Memang dem it la citer ni,kalau nak tengok citer ni jangan pasang niat:"aku nak tengok cerita paling seram Malaya.",sebab memang kau takkan dapatlah.!


so,ni konklusi daripada citer ni,berdasarkan pandangan aku la:
  • Jangan pakai gelang masa tidur kalau taknak tangan hilang keesokannya.
  • Bukan peragut je boleh buat anda hilang tangan yang dipenuhi gelang,coz toyol does it better.
  • Kalau susah tido takpayah makan pil tidur,sebab effect kesihatan anda,just pakai gelang banyak banyak(again),tunggu toyol datang dan hisap ibu jari kaki anda.Kemudian anda dapat tidur dengan nyenyaknya serta gelangs anda turut hilang.2 in 1.
  • Jangan pakai gelangs masa menggiling cili.Can attract toyol.Effect dari bunyi gelangs berlaga masa tangan menggiling.
  • Jangan sesekali sentuh/guna pasu bunga jiran anda.
  • Jangan biarkan pemikiran jiran anda yang narrow minded mempengaruhi anda,sekalipun dye cakap suami anda sangat hensem gila khinzir dan digilai ramai orang,dan suami anda berpotensi untuk curang.
  • Jangan bawa anak anda sekali jika anda mengayuh sampan sendiri ketika hendak meng spy suami anda.
  • Jangan percayakan pengetua sekolah yang cakap dye tak percaya pada benda tahyul
note:konklusi yang dibuat adalah berdasarkan scenes yang terdapat dalam movie.

Lastly,jangan tengok cerita ini bersama pakwe jika anda harapkan boleh buat aksi pakwe please protect me,dan aksi bajet takut dan peluk saya kalau awak takut.Because it will never happen.Teletubbies lagi menakutkan.Sekian.

No comments:

Post a Comment

Jemput Komen: