Saturday, February 5, 2011

nak tutorial untuk blog korang?sila jenguk blog ini!

Assalamualaikum w.b.t.Hye korang! Harini aku gembira sebab renovated aku punyer blog, walaupun korang mungkin tak nampak apa yang di renovate kan. See, title untuk post tuh pun aku bagi sedebuk sedebik sebijin sebijik, takde maksud tersirat, melainkan tersurat semuanya. 


Baiklah. Disebabkan aku baik mood aku baik hari ni, aku nak share ngan korang bagaimana mahu pandai main korang punya html. Oke, bukan aku yang ajar okay, aku just nak share blog yang boleh ajar korang.


Okay, here is it; misztrex ..Anda disana tuh, ye anda yang sedang membaca ini dan memang tercari cari bagaimana nak perbaikan blog anda, sila jangan segan untuk klik ke link yang aku bagi ye!!


Tapi kalau ada yang korang nak tau tapi tak ada tutorial pasal mende tuh, sori eah, biasa la, nobody perfect, blogger ni bukan buat 100% blog tutorial, hehe.


Okey, tak perlu berterima kasih pada aku. Tak perlu aku cakap! Oke, baiklah, samew samew sama sama. (jangan annoyed kalau korang tak berniat nak berterima kasih pada aku, arigato!)


p/s:aku tak dibayar oleh misztrex untuk mempromote blog beliau, malah kami tak pernah berhubung secara fizikal,maya,mahupun biologi.

No comments:

Post a Comment

Jemput Komen: