Friday, May 22, 2020

I'm Back

Assalamualaikum w.b.t.

Ya Allah. Lamanya dah tak cara blog aku ni. Uhuk uhuk, berhabuk teruk! Dengan sawang 7 lapisan alamnya, astaga! It's been years. Gila betul to think aku dah hilang passion untuk menulis (menaip to be exact, ala tapi tak puitis la guna perkataan menaip hakhak). Lepas sambung degree, tak tau kenapa jadi malas betul nak menulis tu. Padahal bukan busy sangat pun. It's sad to think you had lost interest for something you love. Dulu sanggup bersengkang mata demi nak update blog ni.



Top Blogs in 2017 from ArcherPoint | ArcherPoint

Tahun 2020, azam dipertengahan tahun ini adalah untuk menghidupkan semula semangat menulis aku. Aku menulis untuk aku. Bukan untuk kau, untuk dia, atau siapapun. Semoga aku terus rajin menulis, Amiinn ya Rabb.


InsyaAllah.


p.s: Hurrmmm, macam nak kena beli laptop/ipad je kan. Mana syok menulis guna phone.

No comments:

Post a Comment

Jemput Komen: